Találat
A harcot szándékosan terveztük egyszerűre, hogy a lehető legtöbb időt tudjatok szerepjátékkal tölteni, valamint a rendszer könnyen megjegyezhető legyen.
A játék során nincs gyorsasági tényező, amennyire Te gyors vagy, olyannyira gyors az általad alakított karakter.
Így az lő legkorábban, akinek a fegyvere hamarabb kattan. A következő forduló attól függ, hogy a védő észlelte-e a támadót az első támadás előtt. Ha nem, akkor a támadónak van lehetősége még egyszer támadni, még mielőtt a védő visszatámadhatna.
A harc adok-kapok jelleggel folytatódik. Egyet Te ütsz, egyet az ellenfél.
Tegyük fel, hogy Te támadsz.
A harci helyzettől függő értékedhez hozzáadod a tízoldalú kockával dobott értéket, ellenfeled ugyanezt teszi.
Összevetitek, hogy kinek nagyobb az elért értéke, s ha a Tied nagyobb, találtál, ha ő ért el nagyobb értéket, akkor kivédte a támadásodat, vagy kitért a lövésed elől.
Példa
Ádám megragadja karabélyát, és rálő Évára. Ádám ügyessége 6, Éváé pedig 5.
Mind a ketten dobnak, Ádám 4-et ér el, Éva 7-et, így összesítve: Ádám támadóértéke 10, Éva védőértéke 12. Ádám mellélő.
Mivel a harc kezdetekor Ádám nem lepte meg, sőt, ő is emelte a fegyverét, azonnal vissza tud támadni.
Ismét dobnak, ezúttal is Éváé a szerencse, Éva 8-at dob, Ádám pedig ismét 4-et. Így Éva támadóértéke 14, Ádám védőértéke 10.
Éva találatot ér el.